До уроків


Пальчикова гімнастика - розвиток мовлення

Рівень розвитку мовлення залежить від ступеня сформованості дрібних рухів пальців рук. На основі обстеження дітей була виявлена закономірність : якщо розвиток рухів пальців рук відповідає віку, то й мовний розвиток - у межах норми, якщо розвиток рухів пальців рук відстає, то затримується й мовний розвиток, хоча загальна моторика при цьому може бути нормальною й навіть вище норми.
Мовлення вдосконалюється під впливом кінестетичних імпульсів від рук, точніше - від пальців. Звичайно, дитина, що має високий рівень розвитку дрібної моторики, уміє логічно міркувати, у неї досить розвинені пам'ять, увага, зв'язне мовлення.
У дітей при мовленнєвих порушеннях помітно виражена загальна моторна недостатність, а також відхилення в розвитку рухів пальців рук, тому що рухи пальців рук тісно пов'язані з мовною функцією. Через це у системі з їхнього навчання й виховання передбачаються виховні корекційні заходи в цьому напрямку.https://drive.google.com/open?id=0B4Cp5QeDz827SGtLUWFOMDAwcVU
https://drive.google.com/open?id=0B4Cp5QeDz827TDBNZHhENks0OUE
https://drive.google.com/open?id=0B4Cp5QeDz827V1Q0MVNzUkMybW8
https://drive.google.com/open?id=0B4Cp5QeDz827NFZFbGVYSTQzaDQ


Методи і прийоми виховання звукової культури мовлення дітей.Чистомовки.

Методами виховання звукової культури мовлення є дидактичні ігри, вправи, рухливі ігри, розповіді зі звуконаслідуванням, оповідання, вірші, чистомовки, скоромовки, лічилки, розглядання картинок, настільно-дру­ковані  ігри.

https://drive.google.com/open?id=0B4Cp5QeDz827Z0ZLQk1tTklLWHc
До уроків





Комментариев нет:

Отправить комментарий