Наукова діяльність

 Метою публікацій в наукових збірниках є знайомство наукового світу з результативними методами роботи, які використовуються під час навчально-виховного процесу учнів з особливими потребами  

                                        2019 рік

1.Корекційна спрямованість уроків предметно-практичної діяльності в навчанні учнів з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня // Інноваційні підходи до освіти та соціалізації дітей зі спектром аутистичних порушень: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 3 квітня 2019 р. – Львів : Друкарня «Справи Кольпінга в Україні», 2019. – С. 218-222. 

2.Роль театралізованого мистецтва у розвитку дітей з особливими освітніми потребами.// “Корекційно-реабілітаційна діяльність : Стратегії ровитку у національному та світовому вимірі” : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції , 20 листопада 2019 р. -Суми –Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка ,2019. -с.235 

                                         2020 рік

4.Роль лялькового театру в комунікативному розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.//Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : зб. наукових праць :присвячена 15-річчю заснування випускової кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка - Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2020.-с.200 

5. Особливості формування комунікативної компетентності учнів початкових класів із порушенням інтелекту в спеціальному закладі освіти (доповідь) //VІ Міжнародна науково-практична конференція “Корекційо-реабілітаційна діяльність: Стратегії розвитку у національному та світовому вимірі” присвячена 15-річчю заснування кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка , 25 листопада 2020 року , суми-2020 

Секція 5 СУЧАСНІ КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В РОБОТІ З ОСОБАМИ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ (платформа Zoom)

                                         2021 рік

6.Корекційна програма з дисципліни «предметно-практичне навчання» для учнів початкових класів з інтелектуальним порушеннями легкого та помірного ступеня. - Запоріжжя, 2021. - 13 с. 

7.До питання комунікативного розвитку учнів з порушеннями інтелектуального розвитку // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : зб. наукових праць : Вип.9 Том 1.-Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2021.-с.302

                                         2023 рік

8.РОЗВИТОК УМІНЬ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОРІЄНТУВАННЯ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : зб. наукових праць : Вип. 11. Том 1. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – 286 с.  

                                          2024 рік

9.НАВЧАННЯ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА. Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : зб. наукових праць : Вип.12. -Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2024.-260ст.

 10. Ігрові методики корекції поведінкових порушень у дітей з аутизмом в умовах воєнного стану.// “Корекційно-реабілітаційна діяльність : Стратегії ровитку у національному та світовому вимірі” : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції , 21 листопада 2024 р. -Суми –Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка ,2024. -с.122














Комментариев нет:

Отправить комментарий