Проєкт "Ялинкова країна"



                          Проєкт   «Ялинкова країна»

              Мета проєкту: розширити соціальний простір учнів,коло спілкування, розвивати комунікативні уміння, підвищувати рівень мотивації до участі в суспільно корисній праці, виховувати  моральні якості (доброзичливість, ввічливість, тактовність), сприяти формуванню позитивного ставлення до праці, особистісних якостей (охайності, сумлінності, відповідальності, дисциплінованості), закріпити вміння правильно поводити себе, дотримуючись правил етикету.

           Учасники проєкту: діти з синдромом Дауна, слабочуючі та глухі учні, учні з порушеннями опорно-рухового  апарату

                                                 Підготовчий етап.

Діти з інтелектуальними порушеннями 5-б класу протягом листопада-грудня 2019р. на уроках предметно-практичного навчання виготоляють поробки

1.Вироблення заготівок- ялинок з солоного тіста (додаток 6.1)

2.Казковий будинок (додаток 6.2)

3.Ялинки : Створення ялинок з різних матеріалів

3.1.Горіхове диво (додаток 6.3 )

3.2.Географічна ялинка (додаток 6.4)

3.3.Ялинка з бабусиного клубочка(додаток 6.5 )

3.4. Ялинка-відмінниця(додаток 6.6)

3.5. Морська ялинка.Матеріали: конус з паперу,солоне тісто,мушлі,акрілові фарби)

3.6.Ялинка «Комп’ютерна леді» (додаток 6.8 )

3.7. Ялинка  художника (додаток 6.9 )

 3.8 Ялинка для фотозони (додаток 6.10)

Хід квесту:

І.Організаційий момент.

Прихід дітей  та огляд кабінету. Оголошення правил проведення новорічного квесту.

-Сьогодні ви завітали до класу, де навчаються діти з синдромом Дауна. Вони підготували для вас «Ялинкову країну», щоб ви мали змогу відчути святкову атмосферу Нового року  та розважитись, виконуючи завдання квесту. Кожне виконане завдання буде оцінюватись горішком, який ви будете складати в «снігові торбинки», які пошили Карина та Маша. (додаток 11 )

ІІ.Основна частина.

Завдання квесту знаходяться в  саморобних ялинках , які розташовані по кабінету (додаток  12 )

Завдання 1

Співвіднести  назву ялинки  з ялинкою-поробкою (додаток  13 )

  Завдання 2

Знайди в класі дві однакових ялинки   (додаток  14 )

Завдання 3

Намалюй ялинку у пісочниці 






Завдання 4

Відпочинь.На великому екрані транслюється руханка ,де мультиплікаційна  ялинка виконує рухи.Дітям пропонується іх повторити 

Завдання 5

Створи свою ялинку. Учасники квесту розподіляються на дві групи. Одній пропонується  створити власну іграшку-прикрасу .Обладнання:  ялинка з солоного тіста, зелена акрилова фарба, кольорове пшоно, клей, пензлики. (додаток  17 . Другій- з кінетичного піску за допомогою формочок створити «Ліс з ялинок».Потім  групи міняються

Завдання  6

Прикрась ялинку. (Колективне створення новорічної ялинки).Всі учасники квесту по черзі прикрашають велику  ялинку. Обладнання:  кольоровий гофропапір квадратної форми, клей.



ІІІ.Рефлексія

 Завдання  7.

Обміняй горішки.Діти дістають з торбочок горішки ліщини, та обмінюють іх на пряничну ялинку. (додаток  20 ) .

В кінці квесту всі учасники запрошуються до фотозони . (додаток  21 ) 

Комментариев нет:

Отправить комментарий